Wil je je bestelling(gedeeltelijk) retourneren en/of ruilen? Dat kan in veel gevallen zonder problemen binnen 30 dagen. Lees hieronder hoe dit werkt!

Ik wil graag (een gedeelte van) mijn bestelling annuleren

U heeft het recht (een deel van) uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Indien uw bestelling nog niet verstuurd is, raden we u aan dit ons zo snel mogelijk te laten weten via: info@estrocare.nl

Indien uw bestelling al verstuurd is, kunt u gebruik maken van uw herroepingsrecht door contact met ons opnemen via info@estrocare.nl en ons een ingevuld modelformulier ‘herroeping’ mee te sturen. U kunt dit formulier hier downloaden.

Verder gelden de volgende spelregels:

  • Geopende en/of gebruikte producten kunnen om hygiënische redenen niet worden teruggestuurd.
  • Producten moeten onbeschadigd en compleet zijn en in originele, onbeschadigde verpakking zitten.
  • De verzendkosten voor de retourzending zijn voor uw rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product(en) retour te sturen.

Welk bedrag wordt terugbetaald bij een herroeping?

Hoeveel u terug ontvangt, hangt af onder meer af van de staat waarin de retour ons bereikt. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Daarnaast verschilt de vaststelling van het bedrag als u een bestelling volledig dan wel gedeeltelijk retourneert.

  • U retourneert uw volledige bestelling

Indien u uw volledige bestelling retourneert, ontvangt u van ons het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

  • U retourneert een gedeelte van uw bestelling

U ontvangt van ons het volledige aankoopbedrag -/- verzendkosten van de heenzending naar u toe. Daarnaast worden ontvangen kortingen die tot stand zijn gekomen bij het samenstellen van de originele bestelling (denk aan korting als gevolg van bestelling van meerdere producten tegelijkertijd, bepaalde acties met combinatie-bestellingen, etc.) waar uw bestelling ná uw retour niet meer voor in aanmerking zou komen verrekend met het te retourneren bedrag.

Ik wil graag een product ruilen

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@estrocare.nl. Hiervoor gelden dezelfde spelregels als genoemd onder het kopje ‘herroeping’.

Ik heb een verkeerd of beschadigd product ontvangen

Als een product geruild moet worden door een fout van ons, bijvoorbeeld als er een verkeerd product is gestuurd, of door een defect aan een product, dan zijn de verzendkosten (retour + opnieuw verzenden) uiteraard voor onze rekening. Maak altijd direct een duidelijke foto en stuur deze mee in uw email ons.

Meer over de garantievoorwaarden kunt u lezen bij ‘klantenservice’ ‘garantie en klachten‘. Ook in dit geval kunt u het modelformulier herroeping gebruiken welke onderaan deze pagina te downloaden is.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

EstroCare gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat u heeft gebruikt, tenzij u instemt met een andere methode. De terugbetaling is voor u geheel kosteloos.

Hoe download ik het herroepingsformulier?

Indien U gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht (zie voorwaarden), download dan hier uw modelformulier: Download formulier voor herroeping