Heb je vragen gerelateerd aan de levering van bestellingen? Lees hieronder hoe dit werkt!
In onze webshop kan je ervoor kiezen een bestelling naar adressen in Nederland, België en Duitsland te verzenden.
Mocht je de bestelling naar een verzendadres in een ander land verstuurd willen hebben neem dan vooraf contact met ons op over de verzendkosten via info@estrocare.nl.
Wij rekenen geen verzendkosten vanaf een orderbedrag van € 75,- voor zendingen binnen Nederland, België en Duitsland. Voor orderbedragen onder bovenstaande drempel bedragen de verzendkosten:
- Nederland: EUR 4,95
- België: EUR 7,95
- Duitsland: EUR 7,95
Mocht je de bestelling naar een verzendadres in een ander land verstuurd willen hebben neem dan vooraf contact met ons op over de verzendkosten via info@estrocare.nl.
Voor verzending naar Nederland, België en Duitsland gelden verder de volgende voorwaarden:
- Bij verzending naar een adres anders dan een pick-up point van onze vervoerder: de genoemde verzendkosten dan wel eventuele vrijstelling van verzendkosten geldt voor pakketten met een maximaal gewicht van 31,5 kg.
- Bij verzending naar een pick-up point van onze vervoerder: de genoemde verzendkosten dan wel eventuele vrijstelling van verzendkosten geldt voor pakketten met een maximaal gewicht van 20 kg.
Bij overschrijding van bovenstaande gewichten zullen we met je in contact treden omtrent de verzendkosten.
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Als je je bestelling ma t/m do vóór 15.00 uur plaatst en betaalt, wordt deze uiterlijk op de volgende werkdag verwerkt en verzonden met PostNL.
Vrijdag na 15.00 uur en in het weekeinde, wordt je bestelling uiterlijk op maandag verwerkt en verzonden.
Voorzien we dat dit niet gaat lukken doordat bijvoorbeeld een product niet op voorraad is dan laten we je dit altijd weten!
Bezorgtijd na versturen is bij PostNL in principe één dag (met uitzondering van enkele producten als die van Sap.je en Emy – zie daarvoor de specifieke productpagina’s).
Echter op piekmomenten gedurende het jaar waarop er online vele malen meer besteld wordt dan gebruikelijk, kan het zijn dat door bijvoorbeeld enorme drukte bij de vervoerders sommige pakketten later afgeleverd worden.
Op de dag dat uw pakket of brievenbuspakje door ons wordt verzonden ontvangt u een email met alle Track & Trace informatie.
U kunt een ander afleveradres opgeven dan uw huisadres. Dit kan ook een werkadres zijn.
Als u naar een werkadres verzendt, vermeld dan ook ALTIJD de bedrijfsnaam. Als u dit vergeet, levert de vervoerder het pakketje niet af en komt het retour en betaalt u 2 x verzendkosten.
Als je voorziet niet thuis te zijn op de dag van levering of het gewoon fijn of makkelijk vindt je bestelling in de buurt op te halen dan kan je tijdens de bestelprocedure ervoor kiezen om gebruik te maken van een servicepunt. Wel zo handig.
In sommige gevallen hoeft je bestelling niet verzonden te worden. Dit is bijvoorbeeld het geval als je een aankoop bij ons doet op een beurs, voorlichtingsavond, een seminar of op een praktijklocatie. Je krijgt dan automatisch je factuur per e-mail toegestuurd.