Wij rekenen geen verzendkosten vanaf een orderbedrag van € 50,-. Voor orderbedragen onder de € 50,- bedragen de verzendkosten:

  • Nederland: EUR 4,95
  • België: EUR 6,90
  • Duitsland: EUR 6,90

 

Mocht je de bestelling naar een verzendadres in een ander land dan Nederland of België verstuurd willen hebben neem dan vooraf contact met ons op over de verzendkosten.

 

Voor verzending naar Nederland, België en Duitsland gelden verder de volgende voorwaarden:

  • Bij verzending naar een adres anders dan een pick-up point van onze vervoerder: de genoemde verzendkosten dan wel eventuele vrijstelling van verzendkosten geldt voor pakketten met een maximaal gewicht van 31,5 kg.
  • Bij verzending naar een pick-up point van onze vervoerder: de genoemde verzendkosten dan wel eventuele vrijstelling van verzendkosten geldt voor pakketten met een maximaal gewicht van 20 kg.

Bij overschrijding van bovenstaande gewichten, zullen we met je in contact treden omtrent de verzendkosten. 

 

Wanneer wordt je bestelling verstuurd?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Als je bestelling voor 16.00 uur is geplaatst en betaald, wordt deze uiterlijk op de volgende werkdag (maandag t/m donderdag) verwerkt en verzonden. Vrijdag na 16.00 uur en in het weekeinde, word je bestelling op maandag verwerkt en verzonden.

Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

 

Wanneer ontvang ik mijn pakket?
Bezorgtijd na versturen is in principe één dag, echter op piekmomenten gedurende het jaar, waarop er online vele malen meer besteld wordt dan gebruikelijk, kan het zijn dat door bijvoorbeeld enorme drukte bij de vervoerders sommige pakketten later afgeleverd worden.

 

Kan ik mijn pakket volgen?
Op de dag dat uw pakket of buspakje door ons wordt verzonden, ontvangt u een email met alle Track&Trace informatie.

 

Kan ik naar een ander adres versturen?
U kunt een ‘ander afleveradres’ opgeven. Dit kan ook een werkadres zijn. Als u naar een werkadres verzendt, vermeldt dan ook ALTIJD de bedrijfsnaam. Als u dit vergeet, levert de vervoerder het pakketje niet af en komt het retour en betaalt u 2 x verzendkosten.

 

Kan ik naar een service punt versturen?
Ja, het is mogelijk naar een servicepunt te versturen.